VARIO AEROBIKA

Vidējas intensitātes dinamisks treniņš sirds – asinsvadu un elpošanas sistēmai. Aerobikas nodarbība ietver sevī 2 daļas: aerobika un spēks.

Virzīta galveno muskuļu grupu nostiprināšanai – muguras, vēdera, kāju un roku.

Cenas  

VARIO STEP

Aerobikas nodarbība uz step platformām, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze, vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu, vispārēju organisma stiprināšanu un locītavu kustīguma trenēšanu.

Cenas  

DANCE FITNESS

Deju fitnesa nodarbība jautras mūzikas pavadījumā. Tas ir līdzeklis pret stresu un nogurumu, un ir arī kardio treniņš.

Deju kustības nostiprina visu ķermeņa muskulatūru, tajā skaitā arī sirdi. Vienā nodarbībā var sadedzināt no 700 – 1000 kalorijām. Un bonus otrā nodarbības daļa, muskuļu stiprināšana – muguras, preses, kāju un roku.

Cenas  

PILATES

Pilates uzlabo cilvēka stāju, stiprina muguras, vēdera muskulatūru, nostiprina mugurkaulu, attīsta lokanību, grāciju.

Nodarbībās tiek izmantos arī inventārs: mazas bumbas, gumijas lentas, lielās bumbas, mazās hanteles un pildbumbas.

Cenas  

ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA

Nodarbības palīdz uzlabot fizisko stāvokli un pašsajūtu, kā arī atgūties pēc traumām.

Nodarbības paredzētas vecāka gada gājuma cilvēkiem, cilvēkiem ar vāju fizisko sagatavotību, tiem, kam radušās dažāda rakstura muguras problēmas.

Nodarbības mērķis – ķermeņa lokanības uzlabošana, muskulatūras nostiprināšana, līdzsvara un koordinācijas attīstīšana gan bērniem, gan pieaugušajiem.

Cenas  

VINGROŠANA GRŪTNIECĒM

Tā ir nelielas slodzes relaksējoša dzemdību sagatavošanas kustību stunda, kas ietver: muskuļu, kas piedalās dzemdībās, stiprinošus vingrinājumus. Tas palīdz novērst muguras sāpes, varikozās vēnas, nepatīkamas sajūtas iegurnī, elpošanas vingrinājumus.

Kustību stunda sagatavo dzemdībām gan fiziski, gan psiholoģiski, palīdz justies veselai un drošai, uzlabo pašsajūtu, pašapziņu rodas ticība saviem spēkiem.

Vingrojumi palīdz veidot labu stāju, kas pozitīvi ietekmē elpošanu, uzlabo augļa apgādi ar skābekli.

Cenas